CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

sobota 12. listopadu 2011

Výlet do Roudnice k Bellet

V den s krásným datumem 11.11.2011 jsme se rozhodly (Taema s Janinkou, Painka a já), že si uděláme výlet napříč naší republikou a zajedeme nabrat energii k dalšímu tvoření, a taky kupu krásných látek k Bellet.
Úmornou a nekonečnou cestu jsme si krásně krátili klábosením nejen o šití. Vše nám ale vynahradila vždy usměvavá Bellet s Witkem a Ivánkem. Mám velkou radost, že jsem osobně poznala i další marinky jako Mysterku, KatkuU, Olu, Janusku a další. Jsou to úžasně milé holky.
   Přiznávám dobrovolně, že jsem z toho všeho byla v rauši a víc info ze sebe nedostanu. Stále v myšlenkách promítám ty police plné látek, štěbetání holek, Witka jak řeže látky jako o závod, usměvavou Ivanku, Janinku od Taemy diktující další a další látky, které nutně potřebuje, růžového Jonáše v zimním oblečku, Mysterku s prckem v nosičce a nákupem na zádech. No prostě celovečerní film ... :-)

Holky já mám zase takovou chuť šít !!!


A tady můj poklad (proti ostatním holkám jsem břídil :-)
Cestou domů mi volal manžel, že náš Tomík spadl ve školce a jedou zrovna z úrazovky a má sádru na ručičce až k rameni.
A já pro něj koupila na radu Ivanky krásný zvířátkový panel na malou deku. To jsem netušila, že to bude bolístková deka. Ještě dnes se do ní spolu pustíme.

11 komentářů:

Zuzulik řekl(a)...

Zlatíčko malej, drží se statečně :)

AMA_tér řekl(a)...

Krásný výlet, hned bych také jela... ale asi bych utratila majlant. Jak nemusím platit v hotovosti, tak peníze mizí samy :-)
Deka pro malého bude krásná!

Monika řekl(a)...

Nádherné úlovky. Už se těším na bolístkovou deku. Foukám na dálku tlapičku....:-D

viki řekl(a)...

Ahoj Luci, to musel být moc hezký den den, i když ten závěr byl horší.

Katka řekl(a)...

Lucko, ráda jsem Tě osobně poznala :-)
Tomíkovi přeji, ať se mu ručička brzy zahojí a těším se na deku :-)

K.

eM řekl(a)...

Teda, Vás se u Belletků sešlo! Malej je hrdina, už se směje jako sluníčko... ať se deka podaří!

Taema řekl(a)...

Luci, tak to si ji teda pořídil pořádnou...posílám velké pofoukání, ať co nejdřív přestane bolet.
A jsem moc ráda, že jsem tě poznala - jsi skvělá ženská!

Anonymní řekl(a)...

Jejej, Lucinko, mankote, foukam malemu rucku, panel je fantasticky, nadherny, urcite se bude tuze libit v dece...A take jsem moc rada, ze jsem Te mohla osobne poznat...Treba se zase potkame na Brnenskem sletu...Papa a malemu velike pohlazeni, Pavlina-Mystera o:-)

Janusa řekl(a)...

Tomíkovi pohlazení! A díky za setkání, já jsem vždycky také jako v rauši, jen to pokaždé tááák rychle uteče....

Unknown řekl(a)...

Bolístková deka bude nádherná a mylá ať je brzo v pořádku!!!!!!!!!!

Amelie řekl(a)...

Snad se bolístka brzy zahojí, prima výlet.