CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

čtvrtek 3. listopadu 2011

Miluji vůni čerstvé kávy

Kávu jsem začala pít téměř z donucení, mám totiž velmi nízký tlak. Turka bych do pusy nevzala, brrr. Začalo to slabou kávičkou z překapávače, zato s čajovým hrnkem. Časem jsem dostala od manžela pressovar a vtáhla ho do kafíčkování taky. Milej KRUPSík letos v létě dosloužil a pořídili jsme si nového mazlíka, plnoautomatické espresso. Je to taky Krups a říkáme mu Karel :-) To proto, že udělá vše sám a nás k tomu nepotřebuje. A tak každé ráno hlásím: "2 kávičky Karle" a přesně v 7:00 hod voní kuchyně čerstvou kávou.
    A jak jste na tom vy? Jakou máte rádi kávu?

5 komentářů:

Katka řekl(a)...

Ráno si dávám hořký černý čaj a kafe si vařím až když přijde do práce. Chutná mi Velvet, dávám si jeden cukřík a 2 mlíčka :-) :-)
Odpoledne mám doma ještě jedno, jen toho mléka mám víc :-) :-)
K.

Luzi řekl(a)...

Ahoj Katuško, moc ráda Tě tu vidím!
Tak já miluju Lavazzu, tu pravidelně dostávám místo bonboniéry. Jinak kupuju zrnkovou kávu už jen v Tchibu (Cafe crema).
A přiznám se, že denně si dám tak 4-6 káviček, ale malinkatých (70 ml).

Korfela řekl(a)...

Já ráda kávu ... i vícekrát denně ... (to ale jen čurifindu Nescafe s mlékem) ... a když je to kvalitka ... Lavazza (jak píšeš) .. tak stačí i 2 na den ... a v kavárně si dávám přes léto capuccino ... to neutáhnu silnou kávu ... ;-)

Jinak gratulace ke krásnému blogu Luzi

Anonymní řekl(a)...

krásný kávový blog.....kanela

Monika řekl(a)...

Já kafíčko miluji. Dám si sice maximálně jedno za den a někdy ani to ne, ale ta vůně.....:-D Nemusím turka, i když si k mleté kávě ráda čichám. Překapávaná kávička, jeden cukřík a spoustu mlíčka. Teď mám Dolce Gusto, takže cappuccino je můj favorit....:-D